Äntligen sängen ;)

Hejsan!

jag har inte kunnat komma in på blogg.se så jag har då heller inte kunnat skriva något här ^^ Men igår så va jag ju på 50-årsfest hos Kjells morbror och det va jättemysigt med god mat och trevligt folk :) Det bästa av allt va när man fick lägga sig i sängen, herregud va trött jag va xD Men i alla fall idag kom pappa och hämtade mig i Sköldinge för han va ändå där, så kjell följde med ner till "samhället i sköldinge" för han skulle till Alex :) Sen hämtade vi upp Emelie i valla för hon hade vart hos Fia Ni :)

När jag väl kom hem till mamma så va det bara att fixa lite food och sen fixa sig för jag skulle med 18.15 bussen. Men jag hann, jag hann till och med att köpa dipp och grönsaker, MUMS! Sen hoppade jag på bussen till Emelie :) Så vi har haft lite tjejmys där :) Skulle egentligen ha ätit mina grönsaker och det där men jag ville hellre ha det när jag kom hem och hade bäddat ner mig i sängen :D Nattbussen hem va skit sen :/ Föll på att frysa öronen av mig och lina och jag blev nästan oroliga om vi kanske hade missat bussen, men det hade vi icke! Bussen kom till slut fast den va ca 20 miuter för sen.

Men men nu är jag hemma och har fixat i ordning grönsakerna, dippen får stå kvar i kylen en stund till så den hinner bli lite kall :) Nej nu ska jag ta bort sminket och krypa ner under täcket och se om det är nåt bra på tv:n, troligtvis inte xD

PussPuss

/Fiia




Ser ju inte så himla fräscht ut men, gul paprika och gurka ;) Snart kommer
dippen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0