Bara jag eller?

Godnatt!

Hahah skulle sova men kan inte, känns konstigt i magen dagen innan praktiken liksom :/ Dumma jag fattar inte varför. Men men, kollade runt lite på internet och kom på att jag skulle vilja köpa en korsett och en snygg kavaj eller bolero. Jag tycker verkligen det är skit snyggt med en korsett och en kavaj över! Är det bara jag som tycker? :) Men känns som om jag skulle köpa det vet jag liksom inte när jag skulle kunna använda det. Men jag skulle verkligen vilja köpa en korsett :D

PussPuss

/Fiia


Tänk va snyggt det skulle va med en kavaj över :D Och kanske nåt
under också xD


Kommentarer
Postat av: ELIX:

det är assnyggt!

speciellt som du sa med en kavaj över, hare på fest :D

2010-01-25 @ 19:54:56
URL: http://elix.webblogg.se/
Postat av: Johanna

Den vita var ju aaaaasFIN!

2010-01-26 @ 19:24:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0