Blää jag bara inte vill!!

Godkväll!

Har kollat på blåsningen ihop med la falilja :D Hahah stackarna! Jag skulle lätt anmäla nån av mina vänner till det där om man kunde ^^ Och skulle jag välja nån så skulle det vara Lina, HAHA! Och nu sitter jag ock kollar på Johan Falk men fattar inte varför för jag gillar det inte alls :/ Inte alls min typ av serie.

Men men måste snart skola för imorgon börjar ju en ny härlig (fucking) skolvecka. Men aaah usch neej jag vill verkligen inte!!!!!! Och nästa vecka börjar praktiken.
Men neej nu ska jag fråga mammi om jag får låna hennes mobil och ringa min kära pojkvän, för mina pengar är typ slut på mobilen så jag kan inte ringa, kan bara smsa men det är liksom inte samma sak. Han ska vara borta hela veckan denna gång så han kommer inte hem förns nästa måndag igen.

PussPuss

/Fiia



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0