Crash?

Hejsan!

Tänkte att jag för en gångs skull skulle ladda ner lite låtar till min data istället för att sitta på youtube hela tiden, aah vad händer då? Joo bara jag kom in  på piratebay så kommer det upp massa skyltar om att det finns risk för attack och massa sånt :O Så jag ringde pappa i full panik och frågade om vad jag skulle göra, men han visste inte heller så han sa att jag skulle kryssa ner allt för det kom upp fler skyltar om att det inte va bra att ladda ner nåt man inte vet vad det är. Så jag kryssade allt och då kom det upp en annan skylt om att min data kan typ crasha! Asså den får inte crasha :( Men jag stängde av hela datan. Hoppas verkligen det inte händer nåt!


(Skriver från våran andra data)

PussPuss

/Fiia



Gammal bild :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0