Dans och matlagning :)

Hejsan!

Haha här har det varit ett riktigt disco :) Pappa stallde sig och börja göra pannkakor och jag och lovisa stod i köket och dansade till The Baseballs (stavning) haha har säkert tappat 3 kilo efter det ^^ Sen så skulle pappi ut och skotta snö men snäslungan så jag fixade i ordning soppan :D Och lovisa hjälpte till att röra lite :D Sen innan Fia kom hem så tände jag lite ljus och det blev genast mycket mysigare att äta pannkakor och soppa ;)

Hahah har inte kommit så långt med min "att göra lista" xD Men men det är inte hela världen. Ska väl kolla nåt prov på teorin och sen ta en promenad senare.

PussPuss

/Fiia

The Baseballs-Love in this club with Usher's original version


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0