Det börjar bli roligare :)

Hejsan!

Praktiken börjar bli roligare nu :) Haha kanske inte nåt jag kommer jobba med men det är kanontrevlig personal som alltid är snäll mot mig :D Känner mig jätte välkommen även fast jag bara står och glor ibland. På luncen gick jag till mamma och åt nudlar, hoppas det inte gjorde nåt lilla mammi ;) Sen aah drog jag tillbaka igen. Hmm vid halv 3 så sa Hanna och Sandra (personal) att jag kunde gå hem, guud va snällt av dom för jag kände att mitt huvud höll på att sprängas xD

Jaah vad ska man hitta på idag? Joo detta ska jag göra:


Kommentarer
Postat av: Emma Nygren

Om du kollar min blogg så har jag skrivit ett blogginlägg om hur man lägger in bara ljudet på bloggen. Om du inte fattar vad jag menar så är det bara att hojta till :)

2010-01-28 @ 16:03:03
URL: http://ewwanygren.blogg.se/
Postat av: Mamman

Klart det inte gör något, men säg till så jag vet, så fixar vi så det finns något smarrigt och riktigt gott till dig när du ändå är hemma och "smygäter"...

Nudlar är till för nödfall! Puss, kram och nyp i kinden!

2010-01-28 @ 16:43:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0