Det där var OBEHAGLIGT!

Godmorgon!

Klockan ringde 08.00 imorse :( Bara att pallra sig upp ur den varma och sköna sängen! Direkt in i duschen. Och jag kan ju säga ALDRIG MER kommer jag duscha på morgonen (jag ljuger) det va nåt av det värsta jag varit med om :( Och våran dusch muppar sig lite så plötsligt blir det iskallt och man får typ panik, och sen när man står där och försöker skölja bort shampoot så blir det skållhett istället ^^ Kul att duscha på morgonen? Nej!

Tog fram kläder igårkväll som jag skulle ha på mig idag för att slippa stressa, men dög det? Neeej! Åhh så jag bytte kläder o vet inte om jag vill ha det här heller men jag har inte tid att tramsa nu ^^ Hahha fönade håret nyss så jag ser ut som ett skogstroll i huvudet nu ;) SNYGGT! Nej måste fixa till ansiktet och frillan nu.

Juste pappi kommer och hämtar mig halv 10 och då är det raka vägen in till stan o plugga teori, sen har jag en körlektion kvart i 11 med en annan körlärare och PAPPI ska va med i bilen :S Herre min gud asså! Får se om jag överlever. Vid 2 kommer kjell in till stan :D Får se vad vi hittar på för skoj.

PussPuss

/Fiia


Rakade mig i benet :'(


Matchande färger ;) GRR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0