Det går bra nu, kompis det går bra nu!

Tja tjaaaaaaaaaaa!

Åkte ju in till stan vid halv tio. Klockan tio satt jag inne på körskolan framför en data och började på med proven :D Det gick kanon idag :D Så himla glad nu! vid  typ 12 gick jag därifrån och ner o kollade lite på stan. Haha jag va duktig idag för jag köpte bara en grej till mig själv idag, och det va lösögonfranslim för 35:-

Kom hem för en liten stund sen och nu har jag precis gjort lite nudlar till mig som jags ak äta upp, MOHAHAHAHAHAH!!!!! Neej har absolut inga planer denna dag så om ni har nån plan till mig så hör gärna av er på nåt sett ;)

PussPuss

/Fiia




Kommentarer
Postat av: Moster

Om du tar superlim till fransarna i stället, så sitter de kvar hela tiden - mkt smidigt! Så slipper du limma på dem så ofta... :o)

2010-01-08 @ 02:27:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0