Det sööög!

Hejsan!

Hahah vi va ju först ut på redovisningen idag och aah vad ska man säga, det blev kaos ^^ Eller neej det blev det kanske inte men vi va inte alls förberädda om vad vi skulle säga och med det tekniska :/ Men det gick bättre än vad jag trodde det skulle gå men gemförde man oss med dom andra så va i sämst ^^ Äsch nu är skiten över i alla fall.

Efter skolan gick lina och jag ner på stan, hon skulle köpa hårinpackning. Jag gick bort mot kläderna och det va massssssssa rea, så efter idrotten imorgon ska Lina och jag gå och kolla om vi hittar nåt :) Jag hittade en jättefin klänning, den fanns inte i S så jag testa XS men aah HAHAH! Fick inte upp ragkedjan pga mina boobs, helt knäppt jag är ju nästan planka xD men ska se om jag hittar nåt annat imorgon.

PussPuss

/Fiia


Haha va tvungen att läsa ur dom här på redovisningen xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0