Detta vill jag ha denna vecka!

Hejsan!

Har inte hänt så mycket mer sen jag skrev senast. Tog en promenad vid 7 och sen har jag duschat xD Tusan vilket händelserikt liv jag har känner jag ^^ Imorgon börja skolan igen och jag har ÅNGEEEEEEEEST!! Blää jag vill inte, får ont i magen bara av att tänka på skiten, Visst en del säger "men det är bara en termin kvar" Och jaa det är det men sen då? Vad händer då? :/ Fy!

Nej nu skriver vi om nåt annat :D Hahha ett av mina nyårslöften va ju att ändra stil men ja vet inte riktigt hur det gått med det asså ^^ Men ska försöka. Jag skulle vilja ha en flickig stil med liite rockigt inpetat xD Gud jag låter som en tönt nu. Men jag skulle vilja anväda mer lösögonfransar, färgat läppstift och mörkare ögon :) Men asså aah nej vi får se hur det går med min stil asså xD

Nej men denna vecka vill jag inhandla lite saker, men dom är onödiga och jag är snål ^^ Men det är nåt jag villlll haaa :D Som singelögonfransar, balsamspray och hårspray!

Sovgott mina kära!

PussPuss

/Fiia


Kanske inte dom här märkena men dom här sakerna vill jag ha :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0