Du och jag mot hela världen!

Heeejsan!

Mammi ropade och frågade om jag kunde komma en sväng och lyssna på en sak. Haha hon har ju alltid sina påhitt så jag skulle se va det va denna gång, men det va tydligen en låt hon ville att jag skulle höra på, hon sa att hon tänkte på mig när hon hörde den. Lilla mamman <3 Hon tyckte jag skulle spela den för pappi också, HAHA! Jag vet inte varför men när ja satt där och lyssnade på låten kände jag att jag bara ville gråta, fick liksom en klup i halsen och det började bränna bakom mina ögon. Helt skumt.

Aja snyft snyft! HAHAH! neeh men Kjell ringde förut o sa att om han o jag skulle dra till Stockholm så skulle det ske på lördag, men vi får se hur det blir med den saken. Han lät inte så säker på ifall vi hade nån stans att sova. Men det är ju en vecka kvar så vi får se vad som sker.

PussPuss

/Fiia


Det va den här låten mammi spelade för mig ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0