En super bra tjejkväll!

Hejsan!

Har inte kunnat skriva så mycke för jag har haft datan hos mamma, men nu har jag hämtat den :) Juste igår så kom jag underfund med att mina kläder jag beställt inte blivit beställda :'( men beställde om det som fanns kvar. Dock fanns inte tubtoppen som jag verkligen ville ha i min strlek längre, TYPISKT! Men ska hålla lite koll, dom kanske lägger in det i fler storlekar snart :)

Igår hade jag det verkligen det underbart kul med brudarna från klassen :D Vi måste gör om det <3. Vi va först hemma hos Fia Ni o spelade spel o tokade oss, sen blev det krogen och där fortsatte allt det roliga :D Älskar er klassen  <3

Har lånat bilder för jag har inga egna :(

PussPuss

/Fiia


Lina, Jag, Matilda, Natalie och Simone :)


Matilda, Anna och Natalie


Carro och Stina


Carro och Stina


Tjejgänget ;)


Simone och Lina <3


Stina, Johanna och Emelie :)


Haha snyggt ;)


Värdinnan Fia Ni ;)


Fiorna :D<3

Tack flickor för en kanonbra kväll, älskar er alla <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0