Extremt torra läppar!

Hejsan!

Just nu har jag extremt torra läppar :/ Det är nog fler som har just nu i detta väder, men jag gick in på google och skulle kolla efter något bra knep till torra läppar för läppsyl hjälper inte i alla fall. Men då hittade jag nån tjej som hade ett knep, visst det lät helt knas men ska testa det sen i alla fall :D Man skulle göra såhär:

1. Borsta läpparna med en torr tandborste lite löst.

2. Blöt läpparna med tungan och ta sedan på lite socker på läpparna.

3. Sen va det klart :)

Hahah asså nån som testat detta? Lite skum på detta knep asså ^^ men just nu har jag fett fula läppar, alldeles fnasiga.

Men nu kom Moster och Henke hit och ska smaka på mammas kalops ^^ Tyckte det va kul att Henke sa att han brukade läsa min blogg :) Knas! ^^

PussPuss

/Fiia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0