Fiia <3 REA!

Hejsan!

Jaah vaknade i morse o fattade inte att det va måndag xD Trodde det va helg o att mitt alarm har fått nåt cpryck o börja ringa klockah 06.15 på helgen ^^ Attans det inte va så. Men va bara att gå upp. Tänkte vara smart o ställa mig vid busshållsplatsen utanför mig så jag tog plats till Lina och mig :D Men bussen va typ 10 minuter försenad idag så jag stod där o tookfrös. Men tillsut kom de.

Ahh har varit en seg dag fast vi slutade 11 idag. Juste jag ska få låna Blades av Stina tills imorgon :D Så himla snällt av henne. Vilken gullenos hon är <3<3<3<3 Juste skulle ha pluggat teori på körskolan men det blev inte så, Jag o emelie fixade med redovisningen istället, det kändes liksom en aning viktigare!

Toh 12.45 bussen hem :) Och sen när ja va i rondellen så ringde pappa o sa att han va på ICA så jag gick dig o hjälpte honom att handla och sen kollade jag på våran nya bil :) ÄLSKAR färgen! Sen nu så sitter jag hemma hos mammi i sängen o har nyss ätit lite :D Ska till pappa ikväll och hämta kläder jag ska ha till Romme imorgon. Kul att bussen går 05.15 imorgon till stan :'(

Juste har hittat massa jag vill ha på H&M´s hemsida så jag ska nog klicka hem lite saker därifrån sen ;) Emelie sa att man kunde betala med presentkortet över internet :D WOHW säger jag isåfall!

PussPuss

/Fiia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0