Första dagen avklarad!

Hejsan!

Jaah nu va första dagen på praktiken klar, och jag säger bara är det sovdags snart?! Är helt slut och skallen är full av massa olika förkortingar och provrör xD Massa spring är det heela tiden, men det va toppen personal och  alla va trevliga :D Men jag vill verkligen inte ta venprov, svimmande nästan av att bara kolla på när hon tog venprov på andra.

Imorgon börjar jag 07.45 och slutar typ 15.00 eller 15.30. Känns rätt okej, fast jag har inte fått något schema eller nåt och ingen har någon aning om något heller så det känns ju bra xD Lite förvirrande. Har ingen fast handledare heller :/ Men men det kommer nog gå bra, en sak som jag kommit på är att jag inte vill jobba på en vårdcentral i alla fall, eller inte i Vingåker ^^

Skulle ju ha körlektion på onsdag kl 10.45 men jag ändrade den tiden och onsdagen där på. Så på onsdag ska jag köoa kl 16.25 och nästa onsdag kl 15.40 :) Tur då slapp jag avboka dom i alla fall! Ska prata med en tjej imorgon som jobbar på vårdcentralen om det är okej att jag går lite tidigare, pratade med tjejen jag va med typ hela dagen idag och hon sa att det säkert gick att ordna på något sätt :)

Har börjat få sjukt ont i ryggen nu :( Måste prata med skolsyster men det dumma är att jag är ju på praktik i 4 veckor och jag kan ju inte gå runt med den här ryggen i 4 veckor till :/ BUHUU! Visst jag är på vårdcentralen och har praktik men asså för det måste jag ju boka tid o det känns crazy ^^

PussPuss

/Fiia


Carro, Jag och Anna :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0