Gillar absolut inte fjortisar!!

Tjaa!

Jag gillar veeerkligen inte FJORTISAR! Jä*la fjollor! Ni är ju pinsamma, och det som är mest pinsamt är när man vet att flickan är en normal brud egentligen men har förtrollats av alla bloggar och umgängen!

Tecken på att du är FJORTIS:

1. Du skaffar löshår som verkligen ser oäkta ut!
2. Bleker håret (visst har jag med)
3. Förstora bh:ar!!!!!
4. Har jäkla taskig attityd
5. Använder små mjukisdrässar
6. Ljuger för föräldrarna om vart man är
7. Ska gå ner i vikt och sluta äta
8. Kollar sig i spegeln 73426 ggr om dagen
9. Ser ingen annan än sig själv
10. Måste köpa nya saker när man kommer till en affär

Passar det här in på dig så är du en RIKTIG fjortis! BLÄÄÄÄ!


Kommentarer
Postat av: Stina

du försöker ju oxå gå ner i vikt?...

2010-01-26 @ 20:51:34
Postat av: Sofia

Haha jag vill gå ner till min målvikt, som jag vägde innan p-pillrena. Jag väger liksom inte 45-50 kilo och vill gå ner 6 kilo liksom. :)

2010-01-26 @ 21:39:24
URL: http://Nybergsofia.se
Postat av: Anonym

men det va ju du på pricken, och du verkar ju ta åt dig eftersom du tar bort det folk kommenterar?

2010-01-27 @ 10:21:22
Postat av: Stora syster!

Jag håller med dej Fia! =) Fjortisar är jobbiga men det är ju något som vi alla har varit mer eller mindre! Att du kanske en gång gjort det som står på listan är väl inget knas? Vem har inte varit på listan? hahaha

Har man sedan kommit från listan och skaffat sig insikt om att det inte är något som varken är glammigt eller ger någon poäng så är det ju bara ett tecken på hur otroligt långt du har kommit med dig själv!? =)Tar du bort inlägg som du inte vill ha på din sida så är det väl ovsäntlig och vilseledande fakta som inte behöver stå där? =)



Kram och grattis i förskott till ditt snart kommande körkort! Hoppas det går bra med skolan min ängel!

2010-01-27 @ 14:14:39
Postat av: Sofia

jag håller med dig Maria! Klart att man passat in på något eller några allternativ på listan, men har man allt det där är det ju tusan läskigt ^^. Du har helt rätt och det brukar du oftast ha! Jag är stolt över att ha en sån smart syster som dig :) Och jag ville inte ha några negativa kommentarer på min blogg så det är väl självklart att man tar bort dom, men vissa fattar ju inte det xD



Tack älskade syster :) Saknar dig massor <3

2010-01-27 @ 14:59:47
URL: http://Nybergsofia.se
Postat av: Anonym

För det första, fjortisar har för SMÅ bhar, det är shopaholics som handlar så fort dom går in i en affär, bitchar har dålig attityd, du vill ju själv ha löshår? Du är ju själv blond? Du vill själv gå ner i vikt, och det spelar ingen roll om du vill gå ner till din målvikt, det kanske dom också vill göra, eller hur? Små mjukisdressar? De e ju bara lodisar och bönder som har....

2010-01-29 @ 22:42:43
Postat av: Anonym

haha tönt!, vågar du inte tala om vem du är när du skriver sån där skit till andra, har du så jävla tråkigt så du måste tracka andra människor?, patetiskt :), den största fjortisen är nog i själva verket du, kanske därför du är anonym så folk inte ska se dig som en löjlig fjortis (Y) :), aa just det är jag anonym? aa det är jag ;) // ThorLeif

2010-01-31 @ 16:36:48
Postat av: Anonym

grejen e den att jag e mörkhårig, jag använder inte för små behåar utan min storlek. Varför använda löshår när man har riktigt hår? Jag fösöker inte gå ner i vikt, använder inte små mjukisdressar, jag handlar typ aldrig, det gör mina parents... Sååå, jag e nog så långt ifrån fjortis man kan komma :D

2010-02-01 @ 22:56:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0