Haha snyggt!

Hejsan!

Haha vi beställde köpmat denna kväll, va inte alls sugen på det men man måste ju äta! Men men jag beställde i alla fall en kebabrulle. Satt där och åt med la familja och så säger mamma " Men vad har du på byxorna?" Jag kollar ner o ser att min kebabrulla har läckt :/ Lägger rullen på tallriken o springer iväg o ska kasta dom i tvätten, mamma roppar " spruta ta bort på dom för det är fett" Haha så just nu ligger dom med ta bort på :D Ska strax kasta in dom i tvätten :) Men tog ett kort på brallorna för att ni ska få se hur klantig jag är!

PussPuss

/Fiia


Fräsch brud!  Vitsås på hela brallan utan att märka ett dugg xD

Kommentarer
Postat av: Mamman

Ärligt min ängel, så fattar jag inte att du inte kände att det blev kladdigt ;-).

2010-01-21 @ 22:05:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0