Haha spännande :)

Heeejsan!

Skolan idag va okej fast tråkig, vad annars liksom, det är skolan xD Jag och Emelie kom liite framåt med vårat projekt i alla fall ^^ Sen vid 10.45 hade jag körlektion och det gick sååååååååååå bra :D Är så glaad nu! Sen så sa han att det va dags att boka halkan för mig, nervös som tusan! Petra o jag har ju sagt att vi ska fixa körkortet ihop men hon verkar inte ha tid just nu, TRÅK! Men men :)

Tog 15.15 bussen hem och efter att Emelie klivit av så satte sig en kille bredvid mig. Kände att jag verkligen va sjuuukt trött men ville inte somna bredvid någon okändis. Försökte vara vaken men gick inte, vaknade en bit innan rondellen (som vanligt) och kände att ja va helt torr i munnen xD PINSAMT! Måste ha sovit med min stora käft öppen ^^ HATAR DET! Men men!

När jag kom hem så va det suuuuper god mat :D Köttfärssås och mackaroner (såna där skruvade.) Och nyss så gjorde jag sista provet på min teoriskiva och klarade det, va frågor som jag haft svårt för, fast tror dom måste gjort nåt fel för det va tusan dom frågor jag haft lättast för, i alla fall en del ^^

PussPuss

/Fiia


Kommentarer
Postat av: Mamman

Bra jobbat Fia! Nu dröjer det inte förrän du kan börja be om att få låna bilen ;-)!

2010-01-14 @ 17:41:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0