Halkan bokad ^^

Hejsan!

Skolan idag va helt okej förutom att jag typ somnade på varje lektion xD SKOJA! Nej men va skittrött i alla fall. Kvart i 11 så hade jag körlektion, haha höll på att glömma det så jag spraaaaang ut från skolan o då va klockan typ 10:46 ^^ Men det gick faktiskt bra :D

Efter skolan gick jag o pluggade teori på körskolan o det gick bra :) en när jag gick ut så bokade jag halkan och rondell eller va det va ^^ Fy tusan! Nervös som satan.

Efter jag vart på körskolan så gick jag på stan lite :) Tänkte hitta nåt snyggt på H&M men hittade inget, eller jo jag hittade en ny foundation på REA:n :) Får se om den är bra, har aldrig testat den. Sen tog jag bussen hem o nu sitter jag här i sängen o ska snart plugga lite till redovisningen imorgon :/ Fy!

PussPuss

/Fiia


Kommentarer
Postat av: jenny

jag tycker den är skitbra. Jag använder den hela tiden (dock inte nu) men min favorit foundation!

2010-01-23 @ 16:38:37
URL: http://zaidvor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0