Härlliigt!

God sen kväll :)

Tog en långpromenad med bror på 1 timma och en kvart :D MYS! Skönt att komma ut fast svårt att gå i snön för det halkade typ runt under fötterna ^^ När jag kom hem åt jag lite kvällis sen så ringde jag Kjell :) Han ska åka till Vingåker imorgon och luncha med mammi xD Knäppa dom är. Så han kommer till Vingåker vid kvart över 12, Då håller nog jag på att lyssna på Barbro ^^ KUL! NOT!!! Efter det har vi idrott men ska nog ta det lugnt för ja känner mig inte riktigt frisk och jag vill inte bli sjukare!

Efter idrotten ska jag nog ta mig till körskolan o göra några prov :D Eller vi får se om det blir så för att när jag kommer hem så kommer Kjell vara hemma hos mig, och jag LOVAR att han kommer ligga i min säng och sova när jag kommer hem ^^ Men han sa förut att han inte skulle det, PFF! Sen på kvällen ska jag och Kjell gå på bio <3 Jag fick ju en biobiljett av honom i julklapp :) Gullungen! Sen blir det väl att åka hem igen och chilla.

Imorgon kl halv 9 ska jag vara barnvakt åt Linnea och Kjell ska följa med, Och jag kommer INTE att kunna få upp den där sömtutan fast att han lovat att följa med ^^ Kl 12 ska vi i alla fall lämna Linnea till Jenny som ska ta hand om henne resten av dagen :) Pappa och Fia ska köpa en bil någonstans ^^

PussPuss

/Fiia


Snygg man är just nu då xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0