HEJ HEJ SÖNDAG!

Heeejsan!

Usch jag gillar inte nåt som har med söndag att göra! Dom har inte gjort mig nåt egentligen men det är det som är problemet, inget händer! Visst det blir vad man gör det till, men vad finns det att göra då? Gick upp rätt sent idag men det är ju söndag så kändes som det ändå inte spelade någon roll ^^

Har i alla fall fixat mig idag har både smink och kläder, och med kläder menar jag att jag inte har mjukiskläder som jag haft dom senaste dagarna :) Känns skönt att känns sig som människa igen. Efter att jag sminkat mig o BLABLA så pluggade jag faktiskt teori :D Har inte så mycket kvar av boken, jag har svårt för att läsa eller inte svårt för att läsa, men har liksom svårt att fastna för böker i vanliga fall o nu ska man sitta o läsa i en bok om hur man byter körfält på en motorväg. Men men det går långsamt men jag kommer framåt, har 2 kapitel kvar i boken nu, det är ju i alla fall lite bra :D

Jaah har fortfarande ingen ide om vad som ska hända denna dag, har ni några förslag eller vill leka med mig så är det bara att höra av sig :D

PussPuss

/Fiia


Kolla vd ledsen jag är :'( BUHUU!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0