Hmm knepingt!

Godkväll!

Tog en promenad med Fia och Johanna förut/nyss, Och jag kan säga att det var INTE lätt xD Jätte tjock snö och inget var plogat. Men men vi tog oss igenom snön :) Fick skit ont i ryggen bara. När jag ko  hem tog jag ett gals vatten och en apelsin :D MUMS!! Älskar apelsiner. Sen drog jag upp på rummet och skulle logga in på MSN men då hade mitt namn liksom försvunnit :S Fattar inte varför, men det va ju bara att logga in igen med mitt namn.

Just nu känner jag bara för att få ta lite sovmorgon imorgon, men icke! Juste Kjell vill ha med mig på hans morbrors 50 årsfest på fredag men aah ^^ Vi får se hur det blir. Är ju mysigt att träffa folk men det är första veckan efter praktiken och min första lediga dag så vi får se :) Man blir rätt trött av att byta omgivning.

Men nu är det strax läggdags för mig. Hoppas ni sover gott och drömmer sött :)

PussPuss

/Fiia


Cp rygg måste kolla upp den snart :/ Får typ gå och knäcka den hela
tiden för det liksom låser sig :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0