Imorgon börjar praktiken!

Hejsan!

Tog en promenad förut med bror :) Sen efter det blev det blåsningen, Love it! Haha limmade ju på minan lösnaglar i fredags och mitt lim är as STARKT! plus att limmet hade fastnat lite i skinnet :/ Kan ju liksom inte ha lösnaglar på praktiken xD Men fick nyss loss dom sista 7 naglarna som satt som berget xD AJ! Imorgon börjar jag i alla fall kl 9. Fattar inte varför men är alltid nervös dagen innan praktiken, aah och samma dag också.

Fixade lite med mitt CV förut också, ska bara försöka komma på vilka ställen jag ska skicka dom till. Skulle ju va kul att testa något annat än vård också, men det är ju så svårt :/

PussPus

/Fiia


Snygg! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0