Ingen promenad idag :(

Hejsan!

Usch känner mig dålig nu :/ Hoppar över promenaden idag, men det är nog bäst nu när jag låter som en kråka xD Nej men har fått jätte ont i halsen och har lätt för att få svårt att andas så idag hoppar jag promenixen :'( Vill ju ner i vikt NU NU NU!! Får försöka göra några situps eller nåt så jag känner mig lite duktig ^^

Min hud är sååå dålig nu :( Usch! Torr och det sviider som tusan runt ögonen. Asså jag är verkligen ett PROBLEMBARN! HAH!

Men imorgon slutar vi tidigt och då tänkte jag gå till körskolan :) Själv igen, men men! Nej ska ta och försöka sova snart om jag kan med denna irriterande hosta!

Juste jag testade en ny sminkning idag och jag gillade den INTE! Det va verkligen inte jag, men man måste ju testa sig fram. Får se hur jag ser ut imorgon då ^^

PussPuss

/Fiia



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0