Kollat jobb!

Tjaaa!

Pratade nyss med Nenne om vad som kanske händer i sommar. Ska ju kanske dit och sommarjobba och låna hennes lägenhet. Kollade nyss upp deras hemsida och det ser ut som ett trevligt ställe :) Ska nog söka dit! Har aldrig testat på att vara inom hemtjänsten men nån gång måste ju vara den första ^^ Sen så funderar jag på att söka jobb på ett annat ställe också men det är hemligt just nu! MOHAHHA!

Och just nu kan jag säga att jag är sjukt taggad på att skaffa körkort :D Måste fixa det nu!!!! Skulle vilja ha halkan tidigare men nu blev det i mars, fast har ju praktik nu så det blir säkert bra med mars :D

Just nu håller Stina och Jag och småfunderar på en sak ;) Mohah HEMLIGT! Nej men får väl se vad som blir med den saken, men skulle va JÄVLIGT kul eller hur Stina? ;)

Nu blir det et promenad strax.

PussPuss

/Fiia

 


Kommentarer
Postat av: stina

Det kommer bli grymt isåfall, hoppas de blir verklighet också :D

2010-01-26 @ 23:13:10
Postat av: Sofia

Jaah men det skulle faktiskt vara skit kul :D Vi får försöka fixa det så att det blir verklighet ;)

2010-01-27 @ 13:12:36
URL: http://Nybergsofia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0