Många fina ord ur min mun förut xD

Hejsan!

Emelie kom vid kvart i 4 och va söt :) Vi satte oss på mitt rum först och kollade på färgan och drömde oss bort till studentkryssningen. Men sen satte vi oss vid datan och börja skriva på våran projektrapport som skulle vart klar för lääängesen ^^ Men men när vi va klara så sparade vi allt sen skulle vi kolla på den igen, meeeeen vad händer då? Joo allt vi hade skrivit va borta!!! Jag höll på att bli tokig o det va nära på att jag börja gråta asså xD Emelie satt bredvid och skrattade lite nervöst.

Usch men men va bara att göra om allt vi gjort i en timma ^^ Men det tog ca en kvart för vi kom ihåg det mesta vi skrivit innan :D Sen SPARADE vi ordentligt o aah nu känns det bra :) Efter pluggandet så va matej klar, MUMS! Jag va verkligen jättehungrig.

Nu sitter jag och Emelie i min säng o kollar på realhousewifes (stavning) Haha asså jag blir irriterad, bortskämda unge!!!! GAAAH!

PussPuss

/Fiia


Love is in the air :)

Kommentarer
Postat av: Evelinalindh'

Ditt hår är väldigt fint.



:D

2010-01-17 @ 21:14:50
URL: http://evelinalindh.blogg.se/
Postat av: Evelinalindh'

Ditt hår är väldigt fint.



:D

2010-01-17 @ 21:15:13
URL: http://evelinalindh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0