Ojojoj dålig uppdatering :/

Hejsan!

Jaah ni jag har varit dålig på att skriva här dom senaste två dagarna :/ Men får komma ikapp nu :D

Fredag:

Skola som va trååk som vanligt. Va inte med på idrotten för jag kände mig inte helt frisk så jag ville inte riskera att bli mer sjuk, men jag gick till körskolan och pluggade lite medans dom andra hade idrott ^^ Efter det så tog jag halv 3 hem. Sen när ja kom hem så åt jag lite, fixade mig och sen vid kl 17.20 tog jag bussen till stan :D

Och i stan stod Kjell och väntade på mig för vi skulle kolla på bio :D Hahah stackarn för när vi kom till bion så träffade han en del kompisar till honom som skulle på snabba cash och vi skulle kolla på ryktet om morgans xD Verkligen en TJEJFILM :D Men det va lite mysigt att kolla på den också. När bion va slut så va det en timma kvar tills bussen gick så vi gick till MC. Sen tog vi bussen hem. Sååå skönt att komma hem kan jag ju säga!!! Vid 00 gick vi och la oss men jag vaknade massa gånger under natten :/ Vaknade av att jag hostade massa och fick astma men hittade ingen medicin, snacka om PANIK! Men det va bara att ta det lugnt sålugnade det ner sig.

Lördag:

Vaknade 07.30 av att mitt alarm ringde, USCH! Men va bara att ta sig upp ^^ Lite svårare va det flr Kjell, HAHA! Men men som tur va så kom pappi och hämtade oss vid 08.20 så vi slapp gå hem till honom i alla fall. Sen åkte pappa, fia och lovisa. Så det va bara jag, Kjell och Linnea kvar i huset ^^ men inte blev det lugnt för det inte. HAHA, höll på att somna i Kjells knä men då va det dags att dega med trolldeg.  Nej men jag hade kul med lilla gullungen. Vid 12 så lämnade vi Linnea till Jenny och jag o kjell gick hem till mamma igen :)

Kjell skulle ta en buss hem som gick 14.15 och vid 14.05 la jag ner huvudet lite sen la sig kjell bredvid mig, vid 14.30 vaknade jag till och såg att Kjell fortfarande låg kvar xD Hahhaha lagon arg han blev då. Men han tog 17.05 istället men det va bara bra för då fick vi goooosa mera :D Kommer inte träffa honom på jättelänge nu, eller han åker till lumpen imorgon och är borta hela veckan + helgen o kommer hem på måndagen. :(

Kl 18.15 tog jag bussen till baggetorp och umgicks med Fia, Lina och Emelie :D Masssa mys! Sen hade fia köpt med glass, chips och cola :O Asså har inte ätit så mycket onyttigt på länge xD Fy mår pissilla nu kan jag säga! Fia åkte hem vid hlav 00 typ och Nisse kom och hämtade mig o Lina vid 00 :D Har haft en massa mysig kväll! Tack girls.

Juste fick en kjol av en kompis till Fia (pappas tjej) vet inte om jag skrev det i nåt tidigare inlägg men i alla fall :) Hade den ikväll och den va faktiskt riktigt snygg, det enda felet är att den är för stor :( Försökte fixa det med 2 säkerhetsnålar men funkade inte så bra xD Får försöka sy in den lite så den passar!

Nej det va allt för mig ;) Hoppas ni haft en kanon bra helg <3

PussPuss

/Fiia


Tur att man är så normal :S


Har ingen självutlösare på min cam :/ Så det blir aldrig några bra bilder.

Kommentarer
Postat av: Emma Nygren

Vilken söt kjol! :)

2010-01-17 @ 16:38:51
URL: http://ewwanygren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0