Okej jag har inget att göra!

Vad gör man när man har tråkigt? Jo ett test xD

Har du ett par rosa string? Har jag säkert ^^
Vem var den senaste du pussade? Mammi
Vad har du för bhstorlek? 70C
Trivs du med det? Nej!
Hur många killars telefonnummer har du inlagt i din mobil? Hahah jaahdu?
Gillar du nån nu? Jaah
Vad gjorde du inatt? Sov
Och i förrgår natt? Sov
Vad gör du innan du ska sova? Gluttar på bloggar och sånt
Kan du prata med din mamma om allt? Ja!
Hade du berättat för dina föräldrar om du blivit gravid? Japp
Har du varit gravid? Nej
Hade du blivit glad om din pojkvän friat till dig? Haha njaa inte redo än!
Choklad eller glass? Båda samtidigt? :O
Push-up eller t-shirtbh? Push-up!
String eller hipsters? beror på
Klackskor eller gymnastikskor? Klackskor
Kjol/klänning eller jeans? Beror på vart/vad man ska göra


Tio saker om ditt liv
 
Har du nånsin varit kär? Ja
Tror du på kärlek? Kanske
Har du gjort något du verkligen ångrar? Jao
Har du någonsin fått ditt hjärta krossat? Njaa
Har du någon gång krossat någon annans hjärta? Det tror jag inte ^^
Har du någonsin blivit kär i din bästa vän? Nej
Är du rädd för att starta ett förhållande med någon? Njee
Har du någonsin haft en hemlig beundrare? Hah hemligt
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ja :D


Tio .. har du någonsin

Har du någonsin blivit upptäckt när du smitit ut? Nej
Har du någonsin velat ta livet av dig? Nej
Har du någonsin gjort något du ångrar? ja
Har du någonsin hoppat bungy jump? Nej och kommer aldrig göra!
Har du någonsin varit med i en olycka? njae
Har du någonsin ätit en hel tårta? NEJ!
Har du någonsin önskat att någon ska göra sig riktigt illa? jaa xD
Har du någonsin gått på bio ensam? Nepp
Har du någonsin gillat någon utan att de varit ömsesidigt? Kanske
Har du någonsin tyckt att världen suger? Ja


Tio känslor

Saknar du någon just nu? Ja
Är du glad? Ja
Är du fundersam? Det är jag alltid
Är du uttråkad? Har jag varit några dagar nu
Är du tysk? Japp, hola!
Är dina föräldrar fortfarande gifta? Nepp
Gillar du någon just nu? Jaa


Om dig

Hur mycket är klockan just nu? 20.34
Namn? Sofia
Vart bor du? Vingåker
Hur många barn vill du ha? 2, flicka och pojke
Vill du gifta dig? Ja
Rullar du spagettin eller skär du den? Skär den
Har du ätit sushi? Ja, BLÄÄ!
Favoritglass? Vet inte ^^
Hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet? Inga


Skulle..

Skulle du vilja vara längre? Ja
Skulle du vilja väga mer? Nej!!!
Skulle du vilja ha sex nu? Nej
Skulle du vilja dricka dig full nu? Nej!!!


Kan..

Kan du röra på öronen? Nej xD
Kan du slicka dig på näsan? Nepp
Kan du kolla i kors med ögonen? JAPP ;)
Kan dina föräldrar lita på dig? Hoppas jah
Kan du låta bli att prata på 4 timmar? HAHA nej :)
Kan du vara på en fest utan att dricka? Ja det kan jag
Kan dina vänner lita på dig? jaa det kan dom
Kan du tänka att pierca dig i naveln? Ja om jag va smalare
Kan du suga? Hemligt
Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? Ja


Har..

Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? Har jag nog
Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? Ja <3
Har du syskon? Ja
Har du ljugit på någon fråga? Nej
Har dina föräldrar ljugit för dig? Haha det vet jag inte
Har du varit full den här månaden? Nej :)
Har du pussat någon som är fyra år äldre? Hmm neej
Har du haft sex med någon som är två år äldre? Nej
Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre? Nej

Vem..

Vem älskar du? Familjen, mina närmsta vänner och pojkvännen
Vem kan berätta allt för dig? Dom som känner för det :)
Vem vill du bli full med? Mina vänner och skulle va kul att festa med mammi nån gång xD
Vem är din blivande man? Vet inte än :)
Vem skulle du kunna dö för? usch jag vet inte jag vill inte dö alls
Vem skulle du ta med till en öde ö? Jaahdu kan inte välja EN!
Vem vet allt om dig? Sofia Nyberg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0