Petra + Fiia = Plugga teori imorgon :D

Heeejsan!

Har smsat lite med Petra och vi kom fram till att ta 09.30 bussen imorgon in till stan och ska plugga teori :D Känns skönt att få med nån och slippa sitta själv :)

Har haft en jättemysig kväll här hemma med familjen och moster och henke :D Mamma bakade gifflar så vi har kvällsmatat gifllar och mjölk, eller dom andra drack kaffe ^^ Åhh skulle ha duschat idag men det får bli innan jag lägger mig :D

Imorgon är det dags att åka till pappi :D Kommer bli massa packning eftersom jag ska till sthlm o sen så börjar skolan :D Juste ska stå och träna på orbytrecken sen och challe ska ha en annan träningsapparat bredvid mig :D Tur att det finns andra alternativ när det är -11 grader ^^

PussPuss

/Fiia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0