Ppppppromenaaad!

Tjosssan!

Kom hem från en promenix med bor mi! Haha trodde det skulle vara pisskallt men det va det inte, eller joo men det va inte så kallt för att ha den där jackan jag hade, PUUH! rena rama thailand (Emelies uttryck). Va skit varm när jag kom hem så jag tog av mig den tjocka tröjan jag hade på mig, men nu sitter jag och typ hackar tänder ^^

När jag gick där med dom små hörplupparna i örona så kom green day på radion (lyssnar alltid på radio när jag är ute och går) och jag tänkte direkt på roskilde festivalen :D Guud det va så kul och spännande, måste bara dit igen nån gång!! När jag va där var jag 14 år, och alla kollade på mig, lina och sandra som va så små och rädda ^^ USCH!

Herregud, kollade nyss upp på tv:n och skulle se vad jag egentligen hade på för kanal och vad ser man då? Joo typ 60 åriga gubbodybuilders (stavning) FY! Inte vad jag ville se direkt! Finns det nån som tycker sånna killar/tjejer är snygg? ÄCKLIGT!

PussPuss

/Fiia




Är detta snyggt? Vad tycker ni?


Kommentarer
Postat av: En Random

Älskar när det finns lite kött på en kvinna <3 ;)

2010-01-04 @ 20:20:38
Postat av: Hanna

jag tycker de e äckligt o fult me stora muskler, speciellt tjejer XD fast ändå coolt att dom kan bli större än killarna XD

2010-01-05 @ 01:53:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0