SÅ GLAD!

Hejsan!

Har inte kunnat blogga så mycke idag :/ Men det gick i alla fall skit bra att köra idag ;) Och det gick bra att plugga! Känns som att jag kommer kunna ta tag i det här nu! Vi har bokat in en körlektion i veckan dom senaste 4 veckorna nu :D Känns BRA! Pappa tyckte jag va duktig och det gör att man känner sig duktig också. Körde ju med en annan lärare idag och han va mycket bättre! Ska fortsätta köra med honom nu.

vi va inne vid körskolan vid 10 och jag gick därifrån vid 13.40 typ ;) Så jag gick lite på stan o glutta ochs sen kom Kjell :D Vi skulle ju ha kollat på bio men det gick inga bra filmer så vi skulle ta det nån annan dag ;) MYSIGT! Men nu ska jag och Kjell i alla fall pyssla med hans julklapp som han fick av mig ^^ Hahha köpte ju 3 par kallingar och textilfärg, så på ett par kallingar ska vi skriva "Jag älskar Sofia Nyberg" och dom andra 2 vet vi inte än ;) Haha jag sa till Kjell att jag kunde smeta på lite textilfärg på mina läppar och göra ett pussavtryck, men han kollade bara konstigt på mig xD och jag var ironisk!

Nej hoppas ni har haft en bra dag för det har jag ;) Skriver kanske en rad sen.

PussPuss

/Fiia


Ihhh kul ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0