Seeeg dag!

Godeftermiddag!

Usch usch usch va det är sergt att vara tillbaka i skolan igen!!! Denna dag kändes bara såååå seg och trälig. Sista lektionen fick jag ett samtal (Hemligt ^^) åh va jag gillar att vara hemlig! Nej men efter samtalet så satte jag mig o prata lite med Petra ^^ Och på måndag dåååååå ska vi plugga teori!!!

Tog stadsbussen ner på stan o sen rusade jag till körskolan o sa att han skulle komma och hämta mig vid skolan så jag slipper gå ner på stan :D Sen kilade jag tillbaka till station o tog 15.15 bussen, seg buss! Tror faktiskt hela vingåker skulle med på bussen. Satt bredvid Linnea, vi snackade lite sen så somnade jag typ ^^ Vaknae till i viala typ o då såg jag att hon också sov så jag blundade vidare. Vaknade i rondellen men det va knappt så jag kunde hålla ögonen öppna asså ^^

När jag kom hem så satt Linnea och kolla på film och Lovisa spelade Pettson & Findus :D Aww dom är sååå söta
<3 Kilade ut i köket och tog lite mat :D MUMS! Ahh och nu sitter jag i sängen o gör nada. Städdag idag så ska snart ta fram dammsugarn.

PussPuss

/Fiia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0