Snart läggdags!

Godkväll!

Va hemma hos pappa och hämtade lite saker förut :) kallt som satan ute! USCH! Har haft typ lite myskväll framför blåsningen med mammi och challe, sen så kom mamma med maten :) Hon hade gjort iordning till mig och challe, AWW! Sen kom nisse och lite så sen så hände det xD Ett litet bråk växte fram mellan mamma och mig, lite tråkigt eftersom vi haft det så mysigt hela kvällen :/ Men men sånt som händer ju, och det spelar ingen roll hur mycket mammi och jag bråkar så älskar jag henne lika mycket för det. Aja får väl hoppas att det löser sig snart, nu sitter jag i alla fall på mitt rum ^^ Kanske är får skylla mig lite själv också.

Imorgon är det praktik igen... Usch jag vill inte upp tidigt!

PussPuss

/Fiia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0