SPÄNNANDE :D

Heeeejsan!

Ihh jag är en glad Fiia nu :D Jag ringde Nenne och frågade om lägenheten och jag och Kjell fick låna den från lördag till söndag. Så himla kul! Jag har inte gjort ett skit på hela lovet, inte ens vart med någon. Men nu på lördag drar jag och Kjell till stockholm och partar lite ;) Tror det kan bli kul. Fast känns tråkigt att jag inte träffat nån av vännerna på typ hela lovet :( eller inte efter nyår i alla fall.

Haha och som vanligt börjar jag redan nu att tänka på vad jag ska ha med mig till Stockholm xD Hoppas inte det blir lika mycke packning som sist när jag och Emelie åkte till Stockholm ^^ Shit asså!

Imorgon ska Petra och jag åka in till stan och plugga teori :D Mysigt! Haha eller okej mysigt och mysigt vet jag inte men det BEHÖVS!

PussPuss

/Fiia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0