Stört!

Godkväll!

Eftersom det va vissa som tog åt sig exta mycket om mitt inlägg om fjortisar så ska jag inte skriva något mer om det! Jag vill ju vara snäll liksom. Tog bort den "anonyma" personens kommentarer för att det såg så otrevligt ut :) Men ska skriva om något trevligare som folk kanske inte blir så störda av ^^ Hmm tog en långpromenad på en timma :D lite jobbigt att gå och kisa som en kines för att snön flög in i ögonen på mig.

När jag kom hem tog jag en apelsin, MUMS! Godaste som finns (nästan). Jaah jag har inte så mycket intressant att skriva. Juste tänkte skriva att det där fjortisinlägget inte va helt seriöst heller! Visst blir jag trött på små tjejer i 15 årsåldern som förstör sig själva, men trodde inte folk skulle ta åt sig eller säga att jag är en fjortis ^^ Men men vet att jag inte är det så jag tar inte åt mig ;) GRR!

Nej nu ska jag bädda ner mig och be pojken ringa mig och säga godnatt :) Kanske blir det en fika i snöstormet imorgon? ;) Vem vet?

PussPuss

/Fiia


Aww jag är ju en snäll Fiia :) Ber om ursäkt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0