Sweet dreams!

Tja Tjaaaaaa!

Förut tog Fia och jag en promenad :) Tur att den blev av annars hade jag blivit arg på mig själv ^^ Sen när vi kom tillbaka så övningskörde pappa och jag till en kompis till Johanna och hämtade henne och Amanda. Ahh och nu sitter jag här och kollar på spårlöst, TRÅKIGT! Men ska snart byta kanal.

En sak jag undrar är varför min lilla fjortisfinne aldrig hör av sig till mig längre :/ Det är alltid jag som får sms:a eller säga att han ska ringa (noll money på telefon, men skickar gratis sms). Börjar undra om nåt är fel :( Haha jag kanske har blivit för fet så han inte vill ha mig längre, SKOJA! Nej men aah, han skulle ha kommit hem idag och igår sa han att han skulle höra av sig imorgon men det har han inte.

Snart ska jag ta bort sminket och fixa mig inför sängen :) Ska upp kl 06.30 imorgon, SUG! Haha nej men ojsan nu fick jag sms av min lilla FjortisFinne :D

PussPuss

/Fiia


Love this pic ;) Johanna du är sjukt sexig!

Kommentarer
Postat av: ELIX SVARAR:

jaa köp en :D

ah men jag tränar i perioder. Ibland tränar jag mkt, sen ligger jag på latsidan osv :D haha

2010-01-25 @ 21:32:22
URL: http://elix.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0