Tjuuu brorshaan!

Goddag :)

Pojkvännen sover fortfarande och jag kollar på Gustav ^^ Eller jag gick faktiskt upp sent idag, 11.52 :/ Gillar inte att gå upp sent men vad gör man när man somnar kl 2 på natten :S. Men vad ska man göra denna dag då? Kjell åker ju hem nån gång idag. Juste jag måste ringa N**** och fråga om läg*******, Men jag är så feeg! Känns som man utnyttjar nån men det är liksom inte så det är menat.

Mår illa som en gris i alla fall, tror det va frukosten :/ Yogurt och en macka, varför mår man illa av det? Nej nu ska jag samla mod så jag kan ringa nån gång ^^

PussPuss

/Fiia


Hoppas det blir av :D Känns som det beror på mig, JOBBIGT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0