Tralala!

Hejsan!

Kom hem vid 4 idag :) Känner mig helt sluut! Praktiken är okej, det är jättebra personal där. Det ända som är jobbigt är att jag inte har någon aning om hur jag jobbar och då är det jobbigt att kunna planera annat :/ Måste försöka prata med någon så vi fixar något slags schema! Men imorgon slutar jag i alla fall kl 12.00 :D Skönt! Men det är bara för att dom skulle på nåt möte eller vad det var.

Tog fram min APU-uppgift och tänkte kolla på den, men aah inte så lätt när vi inte gör något sånt som APU-uppgiften handlar om nere på vårdcentralen :/ Haha! Ska ringa och skälla lite på skolan för att dom som VANLIGT inte skickat ut några papper och sånt till praktikplatsen!!!! Har även tagit fram mina körskolsböcker och ska ringa Nenne senare och prata om en grej :D

Kanske blir en promenad senare, får se! Ska försöka bestämma träff med min kära pojkvän också ^^ Men lite svårt när man inte har något schema som sagt!

PussPuss

/Fiia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0