Trevligt, NOT! xD

Heejsan!

Har precis hjälpt lilla mammi med maten :D Denna dag blire kalops! Haha men hon tycker jag är fjantig som inte vågar ta i maten, men jag vågar ta i maten bara att jag inte tycker det är så fräscht ^^ Ajaa, känner att jag borde ta en promenad men det lär jag ju aldrig få med Kjell ut på :/ TRÅÅÅKIGT!!!! Haha och just nu är både han och jag små griniga på varandra för en liten småsak, men men det löser sig väl snart.

Har inte ringt till N**** än heller :/ Fan varför är jag så feg när det gäller att ringa? Jag som oftast inte brukar vara feg för att snacka med folk! Hatar att det är mig det hänger på!!!

PussPuss

/Fiia


Fight, GRR! Jag lovar att jag vinner ;)


Kommentarer
Postat av: Mamman

Nummer 1: Du hjälper inte mammi, du gör din del (en liten stund i alla fall) ;-)!

Nummer 2: Det gick ju helt suveränt när du väl ringde, du vet väl att fröken N aldrig är omöjlig, bra jobbat dotra...

Nummer 3: Du vinner alltid!

2010-01-06 @ 20:23:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0