Trötter!

Heejsan!

Känns skönt att ligga i sin egen säng och ha tv:n på i bakrunden :) Kvällen har varit väldigt ohändelsefull ^^ men väldigt mysigt att umgås med familjen. Det började nån skräck/läskig film på tv som mamma bara va tvungen att kolla på, usch gillar inte sånt så jag blundade i stortsätt halva filmen ^^ Men cola, chips och dip åkte fram på bordet :D MUMS!

Hahha juste jag limmade ju på lösnaglar igår och visst det är snyggt men nu vill jag inte ha dom längre men dom sitter som berget! 2 har ramlat dän, SNYGGT! Längtar tills dom andra 8 försvinner!! Nej ska fortsätta lyssna på tv:n och försöka få min skönhetssömn :D

PussPuss

/Fiia


Snyggt som tusan ju xD NOT!

Kommentarer
Postat av: sandra

men. en kissie wannabe? :D

2010-01-02 @ 02:23:41
URL: http://tallgrensandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0