USCH!

Hejsan!

Asså min blogg är FUL!! ^^ Skulle jag veta hur man gjorde för att snygga till den skulle jag göra det på dirren! Men aah nu kan ju inte jag sånt men jag kanske har nån som kan ;) Men det är hemligt ännu! Får se hur det blir med den saken. :D

Åt nyss lite kycklingnudlar, MUMS! Kryddade på med lite extra curry och hade en liten kopp med thaisås i, och jag kan säga HERRE MIN GUD vad det bränner på min stackars tunga ^^ Men gott var det.

Juste jag tog hit mitt sims 2 till mamma, tänkte att det är ju ett bra sätt att roa sig på. Men när jag skulle ta fram spelet så hittade jag det inte :O Jag visste att jag hade det här för jag städade ju här om dagen och då låg spelen på golvet ^^ Men jag letade och letade som en tok men do fanns inte! Kollade i hyllorna och lådorna men dom fanns verkligen inte. Så jag gick och åt sen letade jag igen och hittade dom xD I hyllan! Men aja jag få skylla på att jag blinkade när jag kollade precis "där" ;)

PussPuss

/Fiia



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0