Weeey ;)

Hejsan!

Nu är jag åter hemma från staden :) Innan jag gick till körskolan sprang jag in en snabbis på Åhléns för att se om dom hade något snyggt :D Testade en klänning som va hmm skit ful, en kjol som visade sig vara ett par shorts xD Och sen hmm vad ska man säga, inte väst och inte topp men jag testade den och den va as snygg :) Så jag köpte den.

Sprang sedan till H&M men det va så kort tid kvar tills min körlektion va så jag sprang bara igenom H&M och lindex lite snabbt. När jag kom till körlektionen så hade Batu (läraren) varit snäll och värmt upp bilen åt mig :D Haha själva körlektionen gick bra men det va svårt att köra i detta väglag :/ Vill bara ha det där jädrans körkortet nu! Men men det kommer med tiden ;)

Pappa va snäll och hämtade mig vid bussen för den gick över slottet ^^ Vi stannade till vid Q8 innan så jag hämtade mitt paket från H&M :D Så nu har jag testat allt och inget ska tillbaka! Lite synd att inte den rosa tubtoppen fanns kvar bara, men men :)

PussPuss

/Fiia


Bilderna är dåliga för min kamera suger!


:D Lovisas lilla fot som sticker fram ^^


Hmm inga bra bilder, men klänningen för 99:-


Gillade dom här linnena, Har ju ett sånt fast i rosa också :D 74:50:-


Svart tröja med paljetter och en liten lovisa <3 den kostade bara 39:50:-


Som sagt, kameran är dålig! Åhléns 49:-

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gud va bra kläderna satt på dig, snygga var dem med! :D (y)

2010-01-27 @ 21:29:45
URL: http://ewwanygren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0