Woho knas!

Godmorgon!

Haha vaknade 04.15 av alarmet, helt knas att gå upp så tidigt! När klockan brukar vara runt 04 så vänder jag mig om och somnar om! Haha aja, har fått på mig kläderna i alla fall och ska snart fixa resten ;) Haha juste Fia Ni och jag har ju kommit på en sak, MOHAHAH! Men den är hemlig!

Vi köpte ju matsäck igår som jag skulle äta på bussen men asså jag är ashungrig så jag ska äta lite innan också :D Hoppas ni får en jättebra dag! Nu ska jag gå och fixa mig!

PussPuss

/Fiia


Hmmmm BLÄ!


Kommentarer
Postat av: Evelinalindh'

Ja söt är han :)

Du får prata med mor din så får ni väl ta och komma in och fika och mysa lite med skrutt :)

Hon har ju mammas nummer så det är bara att höra av sig :)

2010-01-19 @ 08:00:46
URL: http://evelinalindh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0