Bilder!

Hejsan!

Tusan vilken bra helg jag har haft, fast vädret har inte varit lika bra men men. Nu är jag hemma hos mamma och tänker sova här. Skönt att komma bort lite också. Mamma, Nisse och Challe är i Ystad nu så jag passar på, Visst jag bor ju hemifrån och men är skönt att komma bort lite också plus att jag behöver uppdatera miglite (har ju inget internet hemma). Jaa och nu sitter jag här helt ensammen i ett tyst hus. BUHUU! Jaa jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på, ska lägga in massa bilder här i alla fall så det får väl bli det jag gör ikväll.

PussPuss

/Fiia

Bilder på lägenheten (Tog bilderna för ett tag sen så det ser inte rktigt ut såhär)















Myskväll/räkkväll med Simone ;)


Förra fredagen, FEST!




















Alex får avsluta förra fredagen, TAAACK!


Dagen efter: emelies mat


Min mat


Haha och senare på kvällen ;)






:)


Frdeags, FEST!
























Lördagmorgon


Lördagkväll














bjuder på den






Den här bilder får avsluta detta inlägg, nu orkar jag inte lägga ut fler bilder.

Kommentarer
Postat av: Sofia Ni

haha fina bilder fiia ;P <3

2010-07-25 @ 20:23:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0