Då va det dags igen...

Hejsan!

Jaa då är det fredag igen, men ingen helg för mig inte. Jobba imorgon 7-16 och söndag 7-12 & 16-21. Fast det gör inget nu när det är sånt här väder. Har faktiskt nyss gått upp, försökte sova så länge jag kunde eftersom jag ska upp tidigt i helgen och så jag är utsövd. Gillar inte att sova länge. Och jaa regnet det bara öser ner. tur man bor på andra våningen om det skulle bli översvämning.

Nej fy jag har en hel hög med disk som måste diskas, blää vill inte! Och jag är jättehungrig men jag måste diska innan för annnars blir högen ännu högre. Känner mig lite muppig när jag sitter här framför datan med min stora sverigetröja och fula hår som står åt alla håll. Ska ner på stan sen och se om jag hittar nåt att spendera lite pengar på. Jaa nej nu måste jag diska för annars hungrar jag ihjäl!

PussPuss

/Fiia


Johanna, jag och stina i småland :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0