Gaaah!

Hejsan!

Fan va trött jag blir på att inte ha internet hemma! Hatar det. Jobbar massa just nu också så man hinner liksom inte med allt. Men det går bra hemma hos mig. I fredags va jag ute, täffade massa folk och levde livet. Fan va bra jag mådde då. Igår hade jag och Emelie myskväll och kolla på tv och moffa i oss massa godis och skit. Idag har vi inte gjort ett skit. Är hemma på besök i Vingåker en sväng. Haha asså i Fredags det va så himla kul. Först hade vi lite förfest hos mig sen blev det krogen. Emelie "försvann" haha vet vart hon va och vem hon va med så jag va inte så orolig. Och jag gick på efterfest och fick en sovandes kille i knät och en kille bredvis mig som jag nästan trodde skulle fria till mig vilken sekund som helst, HAHA! Vid 5 gick jag hemmåt med sällskap ;) HAHA! Naww men han hade ingen stans att sova så jag sa att han kunde sova hos mig. Hemma hos mig låg en Emelie och en Mr.B.

Ahh helt sjukt i alla fall. Ikväll hoppas jag på att få besök men ska inte hoppas allt för mycket. Imorgon är det dags för jobb igen men är ledig helgen. SKÖNT! Ska se till att göra massssa roliga saker den helgen för sen kommer jag jobba två helger i rad. Ahh juste jag lovade ju bilder på lägenheten men kan tyvärr inte lägga in dom nu. Får lägga in dom när jag fixat så att internet funkar hos mig.

Nej ni jag ska försöka fixa tag i nåt internet och så för jag känner mig helt efter när jag väl kommer in och kollar facebook och sånt ^^

PussPuss

/Fiia




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0