Ojojojjj!

Hejsan!

Nu va det ca en vecka sen jag skrev i bloggen. Har ju flyttat hemifrån nu och mitt internet har ju hållt på att muppa, redan innan jag flyttade hemifrån. Men MSN funkar, Fattar inte dte där asså. Den här vecka jobbar jag hela veckan förutom idag, min enda lediga dag idag och den har gått hur fort som helst. USCH! Ubatt ska Emelie sova hos mig, eller aah hon ska väl bo hos mig denna helg eftersom vi jobbar typ lika och hon jobbar inne i stan och det går skit dålig bussar in. Men det är bra jag trivs med hennes sällskap.

Nu sitter jag i Vingåker framför Pappas och deras data och kollar upp sånt jag inte kunnat kollat upp under en vecka. Åkte hit för att hämta extranyckeln hem till mig som Emelie ska ha undertiden hon bor hos mig. Me jaa vet inte om det hänt nåt kul riktigt som jag kan berätta om. Har ju som sagt flyttat hemifrån och jag jobbar så det tar upp nästan all min tid. Ikväll ska jag i alla fall ta kort på min lilla lägenhet och lägga upp här på bloggen.

PussPuss

/Fiia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0