Snälla förstå!

Hejsan!

Har en jobbig känsla i magen, en tung sten i hjärtat och en jobbig tanke i huvet. Ahh det är väl så jag känner för dig just nu, även fast du ger mig pirr i magen, får mitt hjärta slå dubbla slag och rosa moln svävar runt i mitt huvud. Förvirrande? Japp! Vet inte vad jag ska ta mig till. Hade först inga känslor, eller jo det hade jag men inga starka. Nu efter att jag inte träffat dig på ca 3 månader så märker jag att jag har känslor. Vet inte vad jag ska säga till dig heller eftersom jag känner på mig att det bara är jag som har dessa känslor. Har försökt passa in dagar vi kan ses men aah alltid nåt som kommer i vägen. FAN! Tror inte du förstår hur mycket jag egentligen vill ha dig.

Nej snart kommer  Emelie till mig en sväng, hoppas hon kan pigga upp mig lite för nu blev allt så dystert här :( Solen skiner i alla fall, kanske ska ta en promenad?

PussPuss

/Fiia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0