Som pappa säger ^^

Heejsan!

Pappa och Fia är så snälla och lånar ut dator och internet till mig. Behövs verkligen nu när det är så tråkigt väder. Skönt att prata lite med folk man inte har kontakt med annars liksom. Hmm igår va jag ute, HAHA impulsgrej. Träffade en del roligt folk faktiskt och det va massa ute. Fick med mig sällskap hem också, tss. Sover sååå mycket bättre när jag har folk här i min lägenhet, får göra som pappa säger "skaffa dig en kille" jaah då är jag ju inte ensam men jahaa vart fan hittar man sånna då? Ica? HAha neeh men va fasiken. Har snart vart singel ett halvår, känns mycket längre.

Jaa nu ligger jag i soffan och kollar på tv oh bara tar det lugnt. Är lite sugen på räkorna som ligger i frysen men vetti tusan. Ledig imorgon sen jobbar jag lör, sön, mån & tis. Ska försöka sova ut faktiskt, man är så sjukt trött på jobbet asså. Nej nu ska jag se om det är nåt bra på tv ikväll och ta upp några räkor ur frysen, MOHAHA!

PussPuss

/Fiia


Kommentarer
Postat av: Stefan

Snygging! yyyyylll... yyyyyllll.... ;)

2010-07-30 @ 19:53:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0