Tack älskade mor <3

Hejsan!

Jobbade 7-14 idag och direkt efter jobbet så hämtade jag nyckeln till lägenheten. Jättetrevliga tjejer på Ydewalls, känner mig välkommen. Efter det åkte jag raka vägen till Vingåker och hämtade körkortet, har nog aldrig sett så rädd ut som på det fotot, HAHA! Ajaa bättre bild än på leget i alla fall! Sen åkte jag till kommunhuset och hämtade kära mor, sen drog vi till stan igen. Först åkte vi till Ö&B och där köpte mamma saker till mig för 700 tp, TACK <3 Typ såna här bra att ha saker, som disktrasor, skurmedel, tandborstar och masssa mer.

Sen drog vi till lägenheten och kollade och sen stallde vi in sakerna vi köpt + lite saker jag hämtade hos pappa som jag kunde ta med. Kändes konstigt men bra. Det enda va att badrumet ser förjävligt ut, men det skulle fixas. TUR! Sen åkte vi ner till stan och skulle äta, vi fick lite beslutsångest där men blev kycklingtallrik på Venesia, MUMS! Mätta som tusan. När vi gick där på stan så fick jag den där känslan av Ystad, får alltid den känslan på sommaren, när det liksom börjar närma sig att man ska åka. Men aah detta år ska jag ju inte dit. Mår piss faktiskt för det är alltid de jag ser fram emot och det stället jag verkligen TRIVS på FAN! FAN! FAN!

Sen gick mammi och jag till Åhléns för det va det enda som va öppet nu. Vi hittade lite saker där faktiskt, både mammi och jag. Hittade en fin vit skjorta/tunika och ett jättefint läppstift typ corallfärgat. Mamma betalade, så himla gulligt <3 Sen gick vi och köpte läsk sen drog vi oss hemåt. Tror mammi och jag va lika trötta faktiskt. Tack för en jättemysig dag <3 ÄLSKAR DIG!

PussPuss

/Fiia




Haha snygga pickar det blev vid ögonen ^^ ser inte ut så på riktigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0